ISO 9001 : 2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ISO 9001; bir ürün ya da hizmetin türüne bağlı olmaksızın müşteriye sunulma aşamasına gelinceye kadar geçirdiği tüm süreçlerin, kalite prensipleri çerçevesinde yönetilerek, sürekliliğinin sağlanmasının garanti edilmesini sağlayan bir yönetim sistemidir. Mevcut dünya düzeninde ayakta kalabilmek, tüm sektörlerde müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun ürün ve [...]
ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Belgesi Özellikle yönetime yönelik olan ISO 45001, şirketlere çalışanları ve işletmeyi ziyaret eden herkes için güvenli ve sağlıklı bir ortam sağlamalarında yardımcı olmayı hedeflemektedir. Bu amaç, potansiyel olarak yaralanma, hastalık ve ağır durumlarda ölümle sonuçlanabilecek faktörleri kontrol ederek gerçekleştirilebilir. Bu nedenle ISO 45001 Standardı, zararlı [...]
ISO 14001 : 2015 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ ISO 14001; uluslar arası geçerliliği olan, üretim veya hizmetlerin gerçekleştirilmesi ile ilgili doğal kaynakların kullanımı,atık kontrolü enerji sarfiyatı gibi tüm süreçlerin, çevre mevzuatı ve diğer yasal gereklilikler çerçevesinde yönetilerek, sürekliliğinin sağlanmasının garanti edilmesini sağlayan bir yönetim sistemidir. ISO 14001’in Yararları: Ulusal ve/veya uluslararası mevzuatlara [...]
ISO 27001 BİLGİ GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ ISO 27001; kuruluşlarda bilgi güvenliğinin sağlanması ve sistemin sürekli iyileştirilmesi için uygulanan bir yönetim sistemidir.Kuruluşlar için bilgi, diğer önemli ticari varlıklar gibi, değeri yüksek olan ve bu nedenle korunması gereken bir varlıktır.Bilgi güvenliği sistemi bilgiyi; ticari olarak sürekliliği sağlamak kayıpları en aza indirmek, fırsatların ve [...]
BS 10012:2009 VERİ KORUMA KİŞİSEL BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ Veri koruması ve güvenlik konuları kurumlar için gittikçe daha kritik hale gelmektedir. Bunun için kurumlarda Kişisel Bilgi Yönetim Sistemleri (KBYS, İngilizce kısaltması PIMS) kurulmaktadır. BS 10012; bu sistemlerle ilgili standartları belirlemektedir. BS 10012:2009 VERİ KORUMA KİŞİSEL BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ Kişisel veri sorumlusu belirlemek, [...]
ISO 20000-1 Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Standardı Bilişim Teknoloji kuruluşları ilgili operasyonlarını yönetmelerinde ve hizmet vermelerinde hangi metodları uygulayacaklar, nasıl uygulanacak konularına kılavuzluk eden bir standarttır. ISO 20000-1 Bilişim Teknolojileri BT Standardı Belgelendirmesi yapmak isteyen bilişim teknoloji firmaları bu belgeyi alabilmesi için mutlaka servis sonrası hizmetlerini oluşturmalıdır. ISO 20000-1 Bilgi [...]
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Planlama, tasarım, geliştirme, işletme, bakım ve iyileştirme dahil olmak üzere bir organizasyon içindeki ürün ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerin ele alınması sürecine ilişkin kılavuz bilgiler veren, açıklanan şikayet-taşıma süreci, genel bir kalite yönetim sisteminin süreçlerinden biri olarak kullanım için uygun olan, müşteriyi ve müşteri ilişkilerini yönetmekle [...]